Facebook Twitter Pinterest You_Tube
wintershoot met Danique van Kesteren -->

wintershoot met Danique van Kesteren -->

20 January 2013

Mooie beelden maken wij graag. Vorige week was het weer zover; blij trokken we het bos in, samen modellen Luus en Maud, een grote berg spullen en fotograaf Danique van Kesteren van 88foverver.nl. Danique maakt geweldige foto's vinden wij. Ze fotografeert van alles en nog wat, maar haar grootste kracht ligt in het portretteren van artiesten en het maken van couple shoots - mooie foto's van stellen, op de dag van hun bruiloft of gewoon any other day. En oh ja, ze is ook heel goed in interieurfotografie en het smakelijk fotograferen van eten, en dat is pas moeilijk! Op haar website 88forever.nl vind je niet alleen haar foto's, maar ook een blog over alles wat Danique de moeite waard vindt.

Wij zijn heel trots op het resultaat van onze wintershoot. Danique, dank je wel!

IMG_1973.jpg

IMG_2153.jpg

IMG_1804-2.jpg

IMG_1722-2.jpg

maud.jpg

IMG_1747-2.jpg

IMG_1959.jpg

IMG_1855.jpg

IMG_2066.jpg

IMG_2043.jpg

IMG_2027.jpg

naar de shop -->

reacties ( 1 )    |    plaats hier je reactie
29.01.2013 gepost door Janie {Lemonstale}
Prachtige sfeer en prachtige foto's! Dit jaar gaan mijn vriend en ik kamperen in Schotland en ik zie heel veel spulletjes in jullie webshop waar ik al een hele tijd naar opzoek ben. Eindelijk kampeerspullen met stijl! Ik ben fan :) Groetjes, Janie http://lemonstale-blog.blogspot.com
Geef je reactie
* Verplichte velden zijn gemarkeerd met
*
Je e-mailadres wordt niet getoond op de website.
*
*
*
laat dit veld leeg
Facebook Twitter Pinterest You_Tube